• NASZA SZKOŁA

    Szkoła Wonderful Years
    rozpoczęła dzialalność we
    wrześniu 2012 r.

  • METODY PRACY

    Program Żywej Edukacji powstał z
    myślą o zdobywaniu sukcesów
    edukacyjnych

  • OFERTA

    Nasza Szkoła daje każdemu
    dziecku bezpieczne,
    zorganizowane środowisko

  • DOKUMENTY

    Zapoznaj się z dokumentami
    szkoły

PROFILAKTYKA WAD POSTAWY

INFORMACJE O PROFILAKTYCE LECZENIA WAD POSTAWY W NASZEJ SZKOLE.

W prywatnej szkole podstawowej ” WonderfulYears School” oprócz gimnastyki korekcyjnej do programu profilaktyki i leczenia wad postawy u dzieci wprowadzono w klasach 1-3 piłki rehabilitacyjne. Piłki rehabilitacyjne są idealne do prowadzenia ćwiczeń:

  • równoważnych,
  • stymulujących kontrolę postawy,
  • wspomagają mobilność kręgosłupa,
  • wzmacniają mięśnie brzucha i grzbietu,
  • stymulują rozwój ruchowy podczas zabawy,
  • dzieci siedząc na piłkach przy stolikach odrabiają lekcje, wykonują
  • prace plastyczne, piszą i uczą się.

Kontrola postawy jest odruchowa, co jest trudne do osiągniecia podczas siedzenia na krzesełku. Realizacja programu rehabilitacji na piłkach jest możliwa, przy doborze piłek o odpowiedniej średnicy do wzrostu dzieckai wysokości stolika z którego dziecko korzysta. Dr Maria Należyty

POSIŁKI

Nasza Jadalnia Pamrest przygotowuje sezonowe i pożywne menu posiłków, w którym zwracamy uwagę na dietetyczne potrzeby i wymagania dzieci.

Zapewniamy różnorodny bufet śniadaniowy przed godz 10:00, ciepły zdrowy obiad zupa + drugie danie każdego dnia i solidny podwieczorek z owocami w czasie zajęć pozalekcyjnych. Woda pitna jest zawsze dostępna dla dzieci. Tygodniowe menu jest dostępne w biurze szkoły.

ZAJECIA POZALEKCYJNE

Robotyka z Lego & K`nex Education

Miłośnicy Lego, młodzi konstruktorzy na zajęciach z robotyki tworzą niepowtarzalne budowle i roboty, które programując za pomocą komputera wprowadzają w ruch.

To doskonały czas nie tylko na zabawę z klockami, ale i na doskonalenie umiejętności spostrzegawczości, cierpliwości, konstruktywnego myślenia jak i współpracy w grupie.

mgr Rafał Knieć - instruktor zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku szkolnym oraz przedszkolnym z Lego & K`nex Education. Absolwent Pedagogiki i Psychologii UMCS w Lublinie o specjalności Animator i Menedżer Kultury. Ukończył szkolenie z zakresu „Wykorzystania zestawów Lego Education w pracy z dziećmi.”

Tenis Stołowy

Współczesny tenis stołowy (zwany inaczej Ping-Pongiem) jest bardzo szybką grą wymagającą od zawodników niezwykle energicznych ruchów i reakcji. Rozgrywka polega przede wszystkim na szybkości i rotacji nadawanej piłce, by sprawić przeciwnikowi jak najwięcej trudności przy jej odbiorze. Sport ten ma na celu poprawienie zwinności, precyzji uderzeń oraz wzmocnienia kondycji fizycznej. Co ciekawe, w Ping-Ponga gra więcej osób niż w piłkę nożną. Według badań Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, na świecie jest ok. 40 milionów profesjonalnych graczy! A naszych graczy WYS  poprowadzi wielokrotny Mistrz oraz Reprezentant Polski Tomasz Wiśniewski

Koło historyczne

Historia wcale nie musi być nudna! Zajęcia dodatkowe z historii pozwolą uczniowi na podróż w czasie. Podczas zajęć pod okiem p. Karoliny można wykonać m.in. model sarkofagu faraona, poznać smaki XVII-wiecznej polskiej kuchni lub założyć strój pochodzący z minionej epoki. Uczniowie będą mieli okazję zetknąć się z tekstami źródłowymi, które opisują różne wydarzenia z przeszłości, a na które zabrakło miejsca w podręczniku. Tyle i jeszcze więcej historii tylko podczas „spotkań z historią” w WYS.

Warsztaty redaktorskie „Mistrzowie pisania”

Jesteś dociekliwy i interesuje Cię wszystko, co dzieje się wokół Ciebie? Masz swoje zdanie i umiesz je wyrażać? Pisanie sprawia Ci przyjemność? Jeśli na te pytania odpowiadasz twierdząco, weź udział
w warsztatach redaktorskich i zostań Mistrzem Pisania!

Podczas zajęć dowiesz się między innymi:

  • Jak i o  czym pisać, żeby zaciekawić odbiorcę;
  • Jak zredagować artykuł, wywiad, notatkę prasową, recenzję oraz inne formy dziennikarskie;
  • Jakich błędów językowych należy unikać;
  • Czym jest researching i jak należy przygotować się, aby stworzyć dobry materiał prasowy;
  • Jak wygląda praca prawdziwego dziennikarza (poznasz ludzi, którzy pracują w tym zawodzie od lat);
  • Będziesz miał możliwość tłumaczenia swoich tekstów na język angielski.

W ramach warsztatów tworzymy gazetkę szkolną, gdzie zostają zamieszczone prace uczestników naszych spotkań, którzy sami redagują szatę graficzną. Dokumentujemy w niej informacje o ważnych wydarzeń szkolnych oraz o podejmowanych przez nas inicjatywach. Ponadto na zajęciach zapoznajemy się z podstawowymi pojęciami z zakresu etyki dziennikarskiej, ćwiczymy umiejętność pracy w grupie, wyznaczamy sobie cele i uczymy się samodzielności w działaniu.

Dołącz do nas! To może być także Twój dziennikarski debiut!

Szachy

Zajęcia szachowe skierowane są do każdego ucznia naszej szkoły. W trakcie lekcji dzieci rozwijają wyobraźnię, trenują logiczne myślenie, zaczynają przewidywać konsekwencje swoich działań, a ponadto uczą się radzić sobie z porażkami. Roczny cykl zajęć przygotowuje uczniów do wzięcia udziału w turnieju szachowym, który jest rozgrywany według międzynarodowych przepisów gry FIDE. Zajęcia prowadzone są przez Adriannę Staniszewską, jedną z 14 trenerek II klasy w Polsce, współautorkę baśni do nauki gry w szachy, sędziego szachowego klasy I, a także właścicielkę European Chess School. 

Ceramika

Garncarstwo istnieje od wieków i od wieków służy ludziom. Na zajęciach uczestnicy poznają różne rodzaje gliny i możliwości danego materiału, a także sposoby jej kształtowania.

Lepimy z dziećmi różne przedmioty od zawieszek na lodówki po ulubione zwierzątka, cukiernice, misy i inne rzeczy, które to prace następnie suszę i wypalam w piecu garncarskim. Po tej czynności przynoszę prace i następuje kolejny etap – nauka szkliwienia prac, etap szkliwienia czyli, etap umiejętności i właściwego nakładania szkliw na prace wypalone – praca z kolorem. Po nałożeniu szkliwa na wcześniej wypalone prace następuje kolejny wypał tych prac i efekt końcowy oczywiście otrzymują uczestnicy w postaci swoich kolorowych ulubieńców lub pięknych wazoników, mis w przeróżnych kolorach. Prace wykonane przez uczestników zajęć zdobią ich domy albo tez są często przekazywane jako prezenty dla swoich najbliższych.

Praca z gliną jest bardzo wdzięcznym rodzajem pracy i zajęć ponieważ w pełni pozwala dzieciom na rozwiniecie ich talentu ale ma także wymiar dydaktyczny, ułatwia w późniejszym okresie pisanie – ładne pisanie, dla dorosłych jest to wyśmienity sposób na powrót do dzieciństwa oraz na realizacje własnych pomysłów. Oczywiście na zajęciach oprócz lepienia podstawowego w dalszych częściach poznajemy kolejne etapy „wtajemniczenia” lepienie na kopycie, z porcelany i zdobienie prac wzorami i odpowiednimi szkliwami.

Fitness dla dzieci

Zajęcia Fitness dla dzieci wprowadzają dzieci w świat ruchu dla zdrowia. Wyrabiają u dzieci nawyk prawidłowej postawy, prawidłowego oddechu i prawidłowe wzorce ruchowe. Zapobiegają tworzeniu się wad postawy i prowadzą do korekcji już istniejących. Budują świadomość własnego ciała i pomagają dobrze czuć się w nim. Wprowadzają dziecko w zdrowy styl życia i świat zabawy ruchem. Co obejmują zajęcia: Elementy Pilates, Elementy Fitness, Elementy jogi, Zajęcia przy muzyce, Animal Flow Zabawy ruchowe, Ćwiczenia rozciągające, Ćwiczenia wzmacniające mięśnie, Ćwiczenia  rozluźniające, Ćwiczenia z małym sprzętem, Aktywny relaks, Kształtowanie prawidłowej postawy, Nauka prawidłowego oddechu Kształtowanie prawidłowych wzorców ruchowych, Rozwijanie koordynacji ruchowej, Rozwijanie skupienia, koncentracji uwagi, Budowanie świadomości swojego ciała, Kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych, Budzenie świadomości ruchu dla zdrowia. Aspekty społeczne zajęć: Budowanie więzi w grupie, Współodpowiedzialność, Wzajemna akceptacja, tolerancja, Dyscyplina i samodyscyplina, Zdrowa rywalizacja, Gotowość do podejmowania wyzwań, • Rozbudzanie kreatywności, Budowanie i wzmacnianie poczucia własnej wartości Rozwijanie indywidualności dziecka.

Ewa Henyk

• Instruktor Studio BO.SO. Body&Soul Katarzyna Zawadzka

• Trener Personalny

• Właściciel domowego studio FIT z Uczuciem

• Pedagog Specjalny z wykształceniem plastycznym i muzyczno-ruchowym

• Studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną.

• Certyfikat z jogi i baletu - Studio BO.SO. Body&Soul Katarzyna Zawadzka

• certyfikaty prestiżowej Szkoły Open Mind® z zakresu metody Pilates, Fitnessu dla dzieci oraz Stretchingu.

Judo

Judo jest dyscypliną sportową pochodzącą z Japonii. Twórca Judo Jigoro Kano(1860-1938) zabrał i opracował na nowo stare techniki Jujutsu pochodzące jeszcze z czasów samurajów. Efektem jego prac był system walki sportowej uprawianej na całym świecie. W roku 1964 Judo zostało włączone do programu igrzysk olimpijskich.

Słowo Judo tłumaczy się jako: łagodna droga, łagodny sposób, droga miękkości, szlachetna droga. Określenia te odzwierciedlają zasady panujące w walce Judo. Jedną z głównych zasad w Judo jest zasada: ustąp aby zwyciężyć. Judo realizuje ją używając strategi odpowiednich chwytów i rzutów. Trening Judo w sposób kompleksowy przygotowuje do walki wręcz. Poprzez ćwiczenia siłowe i zręcznościowe rozwija fizycznie a odpowiednia strategia daje zdecydowanie i pewność siebie w walce i na co dzień.

W Judo występują różne stopnie zaawansowania technicznego – są to KYU (dla uczniów) i DAN (stopnie mistrzowskie). Pierwszy stopień uczniowski można uzyskać już po 6 miesiącach rzetelnego treningu Judo.

Katarzyna Wtorkowska

Stopień judo 2 dan (2009)

Uprawnienia do prowadzenia zajęć, Instruktor. Staż w judo od 1997: AZS Uniwersytet Warszawa Staż jako trener Instruktor judo od 2007 roku,

2007-2010: „Studium ratownictwa medycznego” (samoobrona)

od 2008: przedszkola – funny judo – m.in. „Ecole Antoine de Saint-Exupery” (przedszkole francuskie).

od 2010: AZS Uniwersytet Warszawski

OPŁATY

  1. Usługi edukacyjne prowadzone przez Szkołę są odpłatne.
  2. Szkoła pobiera jednorazową opłatę administracyjną w wysokości 1800,00 złotych (słownie: tysiąc osiemset złotych). Powyższą kwotę należy wpłacić w ciągu trzech dni roboczych od podpisania umowy gotówką lub na wskazane w § 3 p. 7 konto bankowe.
  3. Roczna opłata wynosi 16.800,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych) dla klas 1-3.
  4. Roczna opłata wynosi 19.200,00 złotych (słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście złotych) dla klas 4-8.
  5. Płatności mogą być dokonywane w następujący sposób:
    1. Miesięcznie, 12 rat po 1400,00 złotych (słownie: tysiąc czterysta złotych) płatne do 5 każdego miesiąca klasy 1-3 i 12 rat po 1600,00 złotych ( tysiąc sześćset zł) klasy 4-8.
    2. Jednorazowo, do 1 września każdego rozpoczynającego się roku szkolnego.
  6. W przypadku nieterminowego uregulowania należności Szkoła nalicza odsetki ustawowe.
  7. W przypadku rezygnacji z nauki (skreślenia z listy uczniów) Szkoła nie zwraca czesnego za rozpoczęty miesiąc. Szkoła zobowiązuje się do zwrotu nadpłaconej kwoty czesnego wynikającej z opłacenia całego roku lub półrocza z góry pomniejszonej o wykorzystany czas nauki.
  8. Konto bankowe: 55 1050 1025 1000 0090 6847 6622